Росіяни за допомогою соцмереж намагаються дискредитувати рекрутингову кампанію “Азов”. У Facebook та TikTok вони розміщують відповідні ролики, щоб підірвати довіру українців.
Джерело: OBOZREVATEL
Про це повідомили в Центрі протидії дезінформації. У такий спосіб країна-терорист намагається вести інформаційну війну.
Подробиці
“Росіяни в соцмережах поширюють відео, які дискредитують рекрутингові ролики бригади НГУ “Азов”, – йдеться у повідомленні.
У Facebook ці відео з’являються на сторінці, створеній лише п’ять днів тому. А її назва збігається з назвою однієї з українських громадських організацій, проте жодного зв’язку з нею вона не має. Такі дії свідчать про спробу видати фейковий акаунт за офіційне джерело.

Паралельно у TikTok російська сторона поширює згенеровані штучним інтелектом ролики, спрямовані на дискредитацію “Азову”.
У ЦПД наголосили, що мета таких матеріалів – очорнити підрозділ, послабити ефективність його рекрутингової кампанії та підірвати довіру до нього серед українців.
“Поширення подібного контенту – це інструмент інформаційної війни, спрямований на деморалізацію суспільства та підрив бойового духу українців”, – йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що Росія продовжує інформаційну кампанію з дискредитації процесу обміну полоненими. Зокрема, у проросійських медіа 6 серпня поширилось фейкове “звернення” нібито від імені українських військовополонених. У ньому йдеться про “виключення окремих осіб зі списків на обмін” і небажання їх повертати. У ЦПД підкреслили, що ця інформація не відповідає дійсності.
Обговорення